Asistenţă tehnică

În calitate de reprezentant exclusiv sau partener autorizat al mai multor producători de echipamente, asigurăm piese de schimb, accesorii, consumabile precum şi service-ul „în garanţie” în funcţie de natura defectului apărut precum şi de condiţiile stabilite cu beneficiarul la momentul achiziţiei sau ulterior (opţional).

Pe termen lung asigurăm service post-garanţie inclusiv pe baza de contract de abonament împreună cu piese de schimb, accesorii opţionale şi/sau consumabilele aferente echipamentelor vândute, pe toată durata medie de viaţă a echipamentului. Aceste lucrări se pot face pe baza de chemare punctuală sau prin contract de service. Efectuăm servicii de mentenanţă periodică precum şi de calibrare (după caz) pentru toate echipamentele distribuite de catre noi dar şi a unor echipamente aduse de beneficiari în regim second-hand din alte state. Pentru echipamentele aduse din alte state de beneficiari în regim second-hand oferim servicii de conformare cu piaţa locală.

La solicitare putem efectua servicii de mentenaţă şi/sau reparaţie post-garanţie pentru echipamente de cântărire Digi, Mettler-Toledo, Bizerba sau de la alţi producători, dacă se încadreaza în gama pentru care avem informaţii tehnice şi atestare de la producător. Pentru aceste servicii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin formularul de contact de pe site. Vă rugăm să ne furnizaţi cu acestă ocazie informaţiile de identificare de pe eticheta echipamentului şi să descrieţi amanunţit natura problemei apărute.

Pentru operaţii de suport referitoare la interfaţarea echipamentelor cu sisteme informatice pe platforma Windows şi/sau Linux sau pentru interfaţarea echipamentelor la cerere cu diverse alte echipamente sau sisteme automate în funcţie de caracteristicile tehnice ale acestora vă rugăm să ne contactati telefonic sau cu ajutorul formularului de contact şi să ne furnizaţi detalii despre ceea ce aţi dori să realizăm împreună. Detaliile şi fezabilitatea proiectelor le vom discuta împreună ulterior.

Contactează-ne: